torsdag 2. januar 2014

2013 Del 1 ♥

Vi gjekk inn i det nye året her heime, i lag med Cindy, Ronny og svigers. Vilde sov seg gjennom alle rakettane og våkna ikkje før vi var komt godt inn i 2013. 
(sida eg er sikkeli dårli på å velge ut kun få bilder, så deler eg opp oppsummeringa)

♥Januar♥


 Eg vart bitt av bakebasillen, og vart flinkare og flinkare til å bake brød. Eg fekk ei kjempe god og lett oppskrift med ei på jobb, så eg vart jo reine bakemesteren. Det gjekk dessverre fort over.. 


Det var lite snøv i januar, men vi var mykje ute å leike oss fordiom.


Eit eida-besøk eller tre vart det også tid til i løpet av mnd.

I slutten av januar leverte vi Vilde med besta, og satte kursen mot Kvitfjell. Det var ei helg med mykje kos, avslapping og ski(for Torgeir sin del). 
 
Vilde tok meir og meir initiativ til å slutte med bleier, så ho gjekk for det meste i truse her heime. Ikkje heilt klar for 100% slutt enda..

Tante Kristin vart 18 år, hipp hurra.. 



♥Februar♥
 I februar kom endelig snøen, og både små og store var meir enn fornøgde. Vi tilbrakte mykje tid ute, både med akebrett og på ski. Vilde fekk testa ut pulken for første gang og eg gjekk på langrenn for første gang sia barneskulen. 











Vilde hadde karneval i barnehagen, og kledde seg ut som verdens nydeligaste pusekatt-prinsesse...


...og eg hadde solfest i barnehagen..


Eg, Torgeir, Stine og Øystein var på Ylvis-show i Måløy. Eg digga dei. 


Vilde synes det er veldig kjekt å bade og leike seg i vatn, så vi tilbrakte nokre av lørdagane våre i varmtvannsbassenget på sjukehuset. 



Og jaggu vart det eit eidabesøk eller to dinna mnd også.. 



♥Mars♥
Denne mnd begynte med sjukdom, feber og tur til legen for Vilde sin del. 
Etterfulgt at eit uheldig fall i barnehagen, og nok ein legetur på Vilde.. 


Påskeferien tilbrakte vi først på Eid:
 Playdate med vennindene mine og kids, og vårt første møte med Reiel Magnus. 

 Basar i Valhall i lag med besta, tante, oldemora og resten av familien. 



 Og litt kvalitetstid med verdens beste Kaila og Amalie. 

Andre del vart tilbrakt på hytta:





 Min aller første fjelltur med ski på beina. 




♥April
I løpet av påskeferien slutte Vilde med både tutt og bleier, og det fortjente ein kjempe premie. Vi gjekk inn på leikebutikken og ho fekk velge fritt frå hyllene.


Amalie 3 år:


Det var nydelig vårveir i April, og vi kosa oss mykje ute. 

 Vilde er så heldig å få gå tur med søte hunden til Marit. 


 Kveldsen kosa vi oss med ute på plattingen. 



 Eg fekk meg nytt skiutstyr og er meir enn klar til neste vinter. 


 Årets første vårteikn. 

 Årets første sykkeltur. 

Ein tur på Atlanterhavsparken i lag med gode venner. 



♥Mai
 Våren er på god vei, og i løpet av Mai vart det gode sommartemperatura.










Årets første bad. 

Tur til Grimstad og Dyreparken. 

 Marianne overraska oss med overnatting i Abra Havn og sjørøverfrokost. 

 Vilde gav fra seg alle tuttane sine til Kaptein Sabeltann. 






17 mai:



Fjellturar:
 Helgehornet. 


På vei opp på Dinglavatnet. 

Melshornet

♥Juni
Fleire fjellturar: 

Rotsethornet


 Skårhaugsnakkjen


Helgehornet






Besøk av kjekkaste Kaila og Amalie:


Sommaravsluttning i barnehagen til Vilde:

Jonsokfeiring på Alsaker:



Kaila 5 år:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar