søndag 6. oktober 2013

I`m alive..

Og stillheten senket seg... 
over heile blogginga mi.

Men sjøl om det er stille på bloggen så er det langt i fra stille her heime med oss. Med en aktiv 3 åring så er det full fart heile tida. 

I løpet av dei siste 3 vekene har vi :

Vore på Leikeland i lag med Cathrin og Eirill




Vi har vore på tur i skogen  




Ein tur på Melshornet





Feira min 28 års dag




Eg var ein tur aleine på Melshornet, glømte lykta mi på toppen og måtte snu for å gå opp att. 
 
   
Ganske mørkt på vei ned att kan man sei. 

Eg og Cathrin har vore på Saudehornet





Vilde fekk ha med seg Marius heim fra barnehagen en dag.





Eg har farga håret


Vi har vore i Rotset barnehage og utforska det nye leikeområdet






Vilde hadde haustreingjering på sykkelen sin.



I dag har vi hatt ein fin søndag med både leik i barnehagen, tur i skogen og laga muffins. 

Vilde måtte vise fram kor dei bruka å gå tur med barnehagen 
 








 Og so avslutta vi dagen med ei episode med Karsten og Petra. Dei o`store heltane om dagen. 

Der er vår kvardag i bilete. Vi kosar oss mykje om dagane, og nyte dei siste haustdagane! 
Eg skal prøve å bli flinkare å blogge oftare, men av og til er det deilig med litt stillhet og. Tihi
 

1 kommentar:

  1. So fine unga so e på bilda <3
    Ser ut til å ha vore ei innholdsrik tid dokke he vore igjennom! Og du! Den slikkepotten va berre heilt fantastisk sjarmerandes!!!

    SvarSlett