onsdag 21. august 2013

Vilde 3 år

Tenk at dinne lisje babyen er blitt 3 år.. 


Eg synes ikkje det er så lenge sida vi tok med oss dinne lisje hjerteknusaren heim frå sjukehuset.
 Tida går så altfor fort. 

Vilde er blitt ei veldig kjekk, god og sjølvstendig jente. Ho har nok av eigne meininga og veit veldig godt kva ho vil. Ho har til tider eit sprengande temperament, men ho er gullandes god. Ho gjev meg mykje glede, og eg blir like forundra kvar gang eg innser kor stor ho er. 
Ho er nysgjerrig, utforskande og synes det er veldig kjekt å lære nye ting. Ho er veldig flink å tegne, skrive bokstavar og ho kan å skrive navnet sitt. Ho er glad i å lese bøker og elsker å høyre eventyr og historier. 
 
 1 år

 2 år

 3 år

Vilde er det beste som nåken gang har hendt meg, og eg kjem ikkje over kor heldige eg er som har akkurat ho i livet mitt. Eg gjer alt for den jenta og er så utruli stolt over alt ho er og kan!
Mi aller beste Vilde-mor!





 

1 kommentar:

  1. Va utrulig kjekt å få ta del i bursdagsfeiringa til Vilde idag!
    E utrulig kor fort det går! <3

    SvarSlett