måndag 12. august 2013

Ny seng? Eller?

Vilde fekk seg ny seng rett etter ho var 2 år, da gjekk vi frå sprinkelseng til storejenteseng. 
Han Ronny hjalp meg å pusse opp ei gammal seng som mammaen min og tantene mine hadde når dei var små.
Senga er kjempe fine og har fungert heilt utmerket. Det var veldig greitt med høge kantar på senga nr Vilde var mindre, for da vart det mindre klatring ut av senga og ho låg veldig lunt og godt ned i der. 
Men vi har sett at det har vore ei lita ulempe seinare.. mest på natta. Når Vilde skal ut og inn av senga så er ho avhengig av en krakk eller stol på grunn av kantane.. Ho har snubla i kanten utallige ganga og slått seg både her og der. 

Så vi drive på å vurdera om vi skal kjøpe ho ei ny seng, ei som ho kan ha til ho flytta heimafrå eller vertfall ei god stund framover. Men problemet er at eg ikkje finner nåken eg lika kjempe godt, og viss eg er så heldig at eg gjer det, så kosta dei altfor mykje. 
Vilde har veldig lyst på prinsesseseng eller Lynet McQueen seng.. Men eg tenke som so at: Ja, det er populært no og kansje eit par år framover, men så blir ho leide av det og vi må bytte seng igjen. Det er lite fristande.. 








Ja, og greitt nok der er kansje eit stort utvalg i senger, men ka er det perfekte?! 
Og skal ho få seg høg eller lav seng? Kvit eller farga? 

Eg dåna.. men kom gjerne med råd, tips og linkar.. 


3 kommentarer:

  1. Veit du ka ... du måkje tenke "te ho flytta ut seng", det e for tidlig - kjeme heilt sikkert ei rammemadrass i hus før den tid :-) Kjøp ei kvit, fin og enkel seng - stæsj den heller til med farga og motiv på puter og sengkle som byttes i takt med interessa til Vilde, lurt ? :-)

    SvarSlett
  2. Vi kjøpte Lynet seng til Marius før han va 2 år. He tenkt på det i ettertid at det kanskje ikkje va det aller smartaste valget...Men so tenkte ej at skittlagå! Han elska den no, så får småsøsken(a) ha den etterpå, åso fe han sej rammemadrass! :)

    SvarSlett
  3. Vi he 120 cm brei rammemadrass til begge to (kvar si). Abel Elias hadde sej 1,5 år innom ei sann seng som Vilde har no, Oline gikk rett over i rammemadrassa no i sommar. Abel Elias he aldri ramla ut, Oline he gjort det en gang :p Vi og ungane e nøgde med disse sengene, så he vi heller "kule" sengekle :)

    SvarSlett