søndag 25. august 2013

Hestehornet

Etter å ha stappa magen full av kaker og muffins, så frista det med ein fjelltur når vi kom heim att. Og et par minutt etter lysta meldte seg, så var bestefaren på vei for å passe lisjefrøkna. 

Sida det var sopass "seint" før vi kom i gang, så vart det ein kort, men fin tur på Hestehornet. Eg har aldri vore der før, så det er alltid kjekt å bestige ein ny topp. Eit nytt kryss i boka. 

Det var kjempe kaldt på toppen, så eg knipsa eit par bilder i full fart (såg når eg kom ned att at dei var ikkje av beste kvalitet), skreiv oss i boka og sprang ned att! 

 Solnedgang på vei opp til Hestehornet

 Utsikt over Volda

 Torgeir slappa av på toppen


På vei ned att kom eg på at eg ikkje hadde tatt bilde av meg sjøl, så da vart det et litt ned i bakken. Eg helde på å fryse ihjel..

Det var ein veldig fin kveldstur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar