fredag 12. juli 2013

Vallahornet og Saudehornet

 Vilde reiste på hytta i lag med besteforeldra i går, og har overnatta der til i dag. 
Og da bestemte eg og Torgeir oss for å benytte "friheten" til å gå på fjelltur i Ørsta. 

 Det første vi møtte når vi kom inn på stien var dinne uhyggelige karen her. Eg var lettare nervøs på å møte på fleire, men det slapp vi heldigvis. 



Første stopp var Vallahornet (833moh), 







og so gjekk ferda vidare opp på Saudehornet (1303 moh).

Totaltid








Det var ein veldig fin tur, og kjempe flott utsikt på toppen. Vi gjekk gjennom tåka på vei opp og va litt usikre på om vi kom til å sjå nåke, men den var heldigvis letta når vi nådde toppen.

Veien ned att var det litt verre med. Gjekk fint første delen, men so begynte eine kneet mitt å kødde og nede på grusveien så var det så vidt eg gjekk. Trur eg må investere i nåke slags støtte til ditte stakkars kneet mitt før neste fjelltopp.

 Godt å kvile beina på vei ned att.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar