måndag 22. juli 2013

Malakoff rockfestival

Da var årets høgdepunkt over for dinne gang; 
MALAKOFF ROCKFESTIVAL.

Og det er nesten litt trist. Eg koste meg sånn på festival i år. Mange gode venner, fint veir(for det meste), god musikk, gode samtalar og mykje latter. 
Sjøl om eg sitter igjen uten stemme og med mangel på søvn, så veier dei gode minna
og opplevelsane opp for det! 

 Vilde er spenn klar for festival

 Dei tre finaste rockejentene i heile vide verda

 Sommarlutt var ei fin åpning på festivalen




 Stine og Thea rocka til Morten Abel

 Torgeir og Vilde er klare for Svelene

 Det er jamen travelt å vere rockar 

 Vi sitte å nyte sola og musikken

 Ole Jørgen, Pål, meg og Stine i godt humør




Tusen takk for i år Malakoff..
Eg gler meg allerede til neste år! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar