onsdag 5. juni 2013

Veet voks :)

Forrige innlegg handla om at eg venta på at legghåra skulle få gro seg lange nok til at eg kunne vokse dei. Og i kveld var den o`store kvelden.. 
Eg var veldig spent for eg har aldri voksa nåke som helst før. Eg har hørt at det er veldig vondt, så eg grudde meg litt!
Eg las bruksanvisninga nøye, og gjorde meg klar. Voksen måtte varmast opp først, og den skulle stå i kontakta i 20-40 minutt. Eg lot den stå i ca 30 min og da var den klar til bruk. 


Eg smurte på første stripa, og var neeervøøøs. 


Men eg hadde sikkert hatt på for lite voks, og gnikka for lite på papiret, for eg dro det av uten problem og voksen hang igjen på leggen. Så neste runde gnikka eg meir, og dro av.. Og shit, aaauuuu! Det var skikkeli paaain.. like før tårene spratt. Meen, eg prøvde et par striper til før eg ga meg! Eg klarte rett og slett ikkje meir, det var for låkt. 

Takke meg til barberhøvel og barbering i dusjen. Det er det beste for min del. 

Det var veldig lett og lite gris med Veet voksinga, så på den måten var det veldig greitt. Eg kjem nok ikkje til å prøve det fleire gonga, rett og slett fordi det var for vondt! 

Men for folk som er litt tøffare enn meg og som takla voksing, så er det er lettvint og fin måte å ordne det på. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar