måndag 17. juni 2013

Lite tekst, mest bilder..

Eg plagast mykje med haudeverk om dagane, så det blir lite datatid og dermed lite blogging. Så her kjem nok eit bildeinnlegg frå dinne kanten. Lova å komme sterkare tilbake når haudet er på plass!! :) 

 På torsdag hadde eg besøk av kjekke klubbdamer :) 

 På fredag var det duka for sommarfest på jobb, og eg inviterte dei eg jobba att med heim att til meg. Vi grilla og kosa oss med eit glas vin. Og so fekk eg kjempe fine roser med ei god kollega! :) Heldige meg.
 Lørdag tok eg og Vilde oss en tur til Ørsta for litt shopping :) 
Vilde var så flink og tålmodig gjennom alle butikkane at ho vart belønna med ein god is :) 

Eit lite uhell. Ho datt å skrapa seg opp i barnehagen tidligare i veka, og i Ørsta klarte ho å dette å skrape opp att ditte såret og gjere det litt verre. Vanskelig å stoppe blodet når jenta nekta å ha på plaster, og nekta å la mg sjå på det eller tørke vekk litt av blodet.

 Søndag tok vi oss ein tur på Lidaveten :) 

To fornøgde på toppen :) 


 Det var egentli ganske travelt å gå på Lidaveten, mest på grunn av alle flugene som flokka seg rundt oss. Det var heilt umulig å stå i ro, da dekte dei nesten heile kroppen.. 



 Vilde var flinke å få mesteparten av veien ned att. Ho er veldig glad i å gå på fjellet, så det er ingen problem å få ho med seg. 

Og so fant eg et hærlig bilde av lisje 1 år gamle Vilde-mora mi! 
..Love..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar