tysdag 11. juni 2013

Dagane flyr avgårde..

Mamma klaga på at eg aldri blogga. "Eg er innom kvar dag, men det er sjeldent det er nåke nytt"
"Jammen eg blogga no hin dagen" forsvara eg meg med. "Trur du eg er interessert i å lese om at du har barbert leggane dine, eg vil lese om Vilde eg skjønna du!" :)

Så her kjære mamma, kjem eit innlegg med bilder av livet vårt dei siste dagane, og ja her er bilder av ditt kjære barnebarn! :) 

 Årets første bad



 Ho vart til og med så tøff at kjolen rauk av og ho dyppa seg litt under. 

 Vilde er klar for å bade i spredar med naboen

Plattingen begynne å ta form
 
 Kveldstur på Helgehornet att med Camilla


Torgeir begynte å beise golvet på plattingen, flinkisen.
 
 Eit hjerte på vei opp mot Melshornet

 På toppen av Melshornet. Det er skikkeli digg å kunne gå på fjellet igjen. 

Skikkeli kjekk morgen på jobb. Men kun min egen feil, klarte å rive ut alle puslespela i ei hylle når eg skulle ta ut det nederste. 
 
 Sommarfest og grillings i barnehagen

 Gave frå dei kjekkaste ungane og foreldre i Austefjord barnehage 

 Vilde og tanta sminka seg



 Og her ser dåkke resultatet. Vakkert. 

Vilde er blitt så flink å tegne ansikt. Stolt mamma ja. 
 
 Torgeir på vei opp på Skårhaugsnakken. 

 Utsikt bilde frå toppen.

Innskriving i boka er obligatorisk

 Vilde er på besøk med oldemora å tegna ansikt og hender.

 Nok en fjelltur



 Dagens mål.

Deili å sitte på toppen å dingle med beina.





Vilde storkosa seg i selskap til Kevin som fyller 3 år i dag

1 kommentar:

  1. Hehe, måtte le litt her om ho som vil lese om andre ting enn barberte leggar :D Mange fine bilder her, dokke er jammen aktive med å gå på fjellet :D

    SvarSlett