laurdag 30. mars 2013

Påskeafta

Nok en fin påskedag! :) 
Vi begynte dagen med å sove lenge i dag, eller heeeilt til halv 9. Vilde var seint i seng i går, så da sov ho frampå litt i dag. Godt å vete at ho og kan det innimellom :) 

Vi åt oss en god frukost, og tok turen ned i sentrum for å handle litt. Egentli så var vi på utkikk etter skisko til meg, meen vi drøye an litt :) 
Så det endte opp med at vi kjøpte pålegg, og kjørte opp på hytta! :) 

Svigers hadde invitert oss opp på påskemiddag, og sida det var så fint veir så tok vi turen litt tidligare på dag. Vilde synes det er veldig kjekt å vere ute og leike i snøen, og på hytta så har ho god mulighet til det. Og so kan ho styre seg litt sjøl uten at vi passa på ho hundre prosent heile tida. Ho springe no som regel rundt beina våre, men litt friare på hytta :) 


Når vi kom opp så bestemte svigers seg for å utnytte fineveiret med ein skitur på fjellet. Mens vi andre vart igjen på hytta og kosa oss i solveggen. Etter ei stund fant Vilde ut at ho var kjempe svolta, ho måtte nesten få ei pølse. Lure på om det har vore ei lita frøken å sett i kjøleskapet, for der låg det jammen en pakke med grillpølser. 
Torgeir fyrte i bålpanna, eg og Vilde gjekk for å finne grillpinnar. Mens vi venta på at det skulle bli passelig varmt til grilling, så fekk Vilde prøve seg på å spikke grillpinne. Det var kjempe stas :)



 Flinke jenta som grilla sine egne pølser :)


 Vi kosa oss :)


Bestemor kom først ned att frå fjellet, og fekk grilla seg ei pølse ho også.

Etter maten var komt ned i magen, så var det tid for aking! :)





Når bestefar kom ned att frå fjellet, og skraut av kor fint det var på fjellet, så fekk eg himla lyst på en tur eg og!
Ola tilbydde meg å låne både sko og ski med han, og etter å ha funne et par ekstra tjukkesokkar, og fått med meg han Torgeir, så satte vi avgårde.
Eg har egentli aldri vore et ski-menneske, og har aldri sett heilt fasinasjonen. Meeen, etter dinne turen så kan eg med handa på hjertet sei at eg er freeelst! Eg skal ha meg ski, og neste år skal eg gå mykje på fjellet på ski. Jaaa, eg satsa på en god sesong neste år! :)

 Torgeir på vei mot Noklane :)



 Eg kom meg på toppen :)



Det var en veldig kjekke tur. Kjekkast å gå oppover, men heilt greitt å renne ned att også. Eg er langt i frå dreven på slalom-ski, så det gikk ikkje så veldig fort at det gjor nåke. Men med veiledning og gode ord frå han Torgeir så kom eg med trygt ned att, og eg er litt stolt av å sei at eg datt kun to ganga :)

Når vi kom ned att på hytta så var Ole Martin og Pia også komt, og maten var så godt som klar!
Og etter en fjelltur, så smakte pinnekjøt-middagen ekstra godt :)




Vilde er meget konsentrert når ho kasta terningane i Yatzi :)





Vi avslutta hytteturen med eit slag Yatzi, litt kabal og ei runde med Memo(Vilde og bestemora) :)

I morga reise eg og Vilde en tur til Ulsteinvik for å besøke Linn Veronika og ungane. Eg gleda meg utruli masse, og det skal bli godt å sjå dei igjen! :)

Husk å stille klokka i natt :)


1 kommentar:

  1. This article will give businеѕs уοu neceѕsarу information
    to the оnlіnе auԁіenceѕ.
    Thіs sеems to bе relatіve and tempered by the need to provіde for
    a specifіс trip.

    My ωebρage: internet marketing strategist

    SvarSlett