onsdag 13. mars 2013

Oral-B ProExpert :)

I forrige veke fekk eg pakke med Buzzador. 
Denne gangen var det Oral-B tannkrem som skulle testast! :)


Eg fekk med ei tube All-around protection tannkrem og en spesielt for Emalje-beskyttelse, en tannkost og masse småtuber med All-around protection tannkrem! :) 

Eg må sei eg er meget imponert over kor gode tannkosten er. Den såg veldig rar ut fordi den hadde delt børstehaud. Men den var altså kjempegod, og er til å anbefale. 

Når det kjem til tannkremane så har eg smakt på begge to, og synes smaken på dei var god. 
Men eg har bare prøvd den All-around tannkremen enda. Det er ein god tannkrem, tenna blir fine og reine etter bruk og ein får ein god smak i munnen! 

Eg skal snart teste Emalje-tannkremen, så det kjem nok ei tilbakemelding på den og etterkvart! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar