måndag 11. mars 2013

En smak av vår :)

Dei siste dagane har vi fått ein liten forsmak på våren! Sola har varma godt og vi har kosa oss ute :) 
Vilde fant fram sykkelen sin, og susa fram og tilbake i gata her :) 

Vilde synes det er veldig kjekt å få vere i lag med dei store nabo-jentene, og ho ser etter dei kvar gang vi kjøre gjennom gata. Og no når sola har vore framme, så myldra gata her med unga. Det er veldig kjekt, ungane leika seg og vi voksne står å prata og nyyyyte fineveiret! :) 

På lørdag var vi en tur på Amfi for å handle inn nåke påskegreier til barnehagen, og vi gjekk innom InterSport for å sjå litt, og vips så hadde Vilde fått seg ny sykkel. Fram til no so har ho hatt ein rosa trehjulsykkel, som egentli har fungert heilt fint. Men plutseli så hadde ho då fått seg storejente-sykkel :) 


Det var litt vanskelig å sykle på den, men med litt øvelse så susa ho nok fort avgårde! :) 

Det er jammen deili med dinne sola! En blir så godt humør og får så mykje energi av den! Eg ser virkeli fram i mot våren og at det skal bli litt varmare! :) 

På søndag begynte vi dagen med å leike litt i lag med nabojentene før vi satte kursen mot Bjørdalen. Vilde skulle på besøk til Marius og so skulle vi helse skikkelig på lisjebroren Emil! :) 

Vi hadde en veldig kjekk dag på besøk med dei. Vilde og Marius øsa seg godt i lag, og Elisabeth hadde diska opp med gode vafler :) 
Vi fekk kosa litt med søtaste baby-Emil og! For en skjønning :) Vilde fekk lov å holde han, og ville egentli ikkje gje slepp på han. :) 

Etter besøket reiste vi på OseCamping for å kjøpe midddag, biff baguett til meg og Torgeir og pølse med pomfri til Vilde :) 

Aahh..det var nydeli godt! :) 

Vel heime igjen så fekk vi besøk av onkel Ole og Pia! :) Vilde var heilt gåen av dagen, og sovna på sofaen! Så da var det bare å bære ho rett i seng! :) 

I løpet av natta så våkna eg av at eg hadde ein liten varmeovn ved siden av meg, og når eg målte feberen til Vilde så hadde ho 40.2 i feber. Stakkars lisje jenta mi. 
Så da vart det heimedag på oss. No ligge ho på sofaen å søve, mens eg tenke å få unna litt jobb før ho våkna igjen! 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar