tysdag 1. januar 2013

Jula 2012 :) (innlegget skrevet i går, 31.12.12)

Det har vorte lite blogging på meg i romjula, men eg har faktisk ikkje ofra det en tanke. Eg har bare kost meg i lag med familie og venner, og virkeli nytt det å ha fri i 12 daga i strekk! :)

Vi feire julafta på Eid i år, ilag med mamma, systene, tantegulla mine og bestemor. Og vi fekk utrulig mykje fint alle sammen, eg er heilt overvelda. Vi var ned med bestemora mi og feira julafta, og planen var å legge ungane der. Men ingen av dei tre glade, øsne jentene hadde en plan om å legge seg, så dei holdt ut heile kvelden! Ingen surmuling, kun glade jenter som var veldig fornøgd med alle gavene sine :)


Vi tilbrakte eit par koselege dagar på Eid uten dei altfor store planane, vi tok litt sånn som det passa seg og i det tempoet vi sjøl ville. Kjempe deilig å ha muligheten til å nyte dagane på den måten, og eg kjenne det gjorde godt langt inn i sjela. Eg skal leve lenge på disse dagane :)


Vel heime i Volda så var det å pakke ut alle gavene, sjå om ein fekk plass til alt det nye som vi har fått. Og so fortsette å nyte den rolige, deilige romjula.

I dag har vi kosa oss med god frokost, togbane og Nemo-film på tv`en! :) Kjempe deili :)

No gjekk han Torgeir i dusjen, så det er vel på tide å få på oss finstasen og ta turen ned til svigers :)

Eg ønsker alle eit riktig godt nytt år, og sender dei alle beste ønsker for det komande året :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar