onsdag 9. januar 2013

Bakemester Veronika :)

På søndag var vi på besøk med Cindy og Ronny. Cindy hadde lovt Torgeir gulerotkake til bursdagen, men sida han har bursdag to daga før julafta så vart ikkje det tida den dagen. Så i går hadde ho laga gulerotkake, og invitert oss på kakeeting. Når vi kom inn døra så slo nybakt-lukta mot oss, og det viste seg at Cindy holdt på å bake brød når vi kom. Deili! :) 

Eg vart so "inspirert" at i dag bestemte eg meg for å prøve det samme. Eg fekk ei nydeleg oppskrift på grove rundstykker med ei på jobb, og ho sa at samme oppskrifta var nydelig god til brød også. Så da var saken lett, eg skulle prøve meg på å lage brød, for aller første gang! :) 

Eg er ikkje nåke særlig til husmor. Eller det vil sei, eg synes det er veldi kjekt å bake og lage ting på kjøkkenet, men det er ikkje alltid det eg laga er like enig med meg. Og sånn vart det dinne gangen og! Eg såg det allerede før eg baka ut brøda at ditte her vart totalt misslykka.. Men eg hadde no et ørlite håp! Det har seg nemmelig sånn at eg er ekspert på å DREPE gjæra sånn at ingenting heva. Og det trur eg var det som skjedde dinne gangen, for brøda kom ut av ovnen som nåken søte, små minibrød! 

Det ser no halveis lovande ut da :) 

Heilt til dei kom ut av ovnen! Eg trur brøda glømte å heve! :)

Men sjøl om det kansje ikkje såg so frykteli vellykka ut, så var smaken veldig god! 

 Eg og Torgeir kosa oss med nysteikte brød med heimelaga jordbærsylte og brunost på! :) 
Og Vilde blir nok superfornøgd med mini-skiver til frokost :)

Bedre lykke neste gang Veronika! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar