tysdag 11. desember 2012

Vilde blogger for mamma !!

Hei og hopp :)

I dag dro mamma på jobb tidlig, så da fikk jeg kose meg hjemme med pappa en liten stund - før vi dro avgårde til barnehagen :) Ante fred og ingen fare da jeg plutselig hørte noen gå oppe ! Trodde først det var mamma som hadde glemt noe, men så hørte jeg en liten jente latter. En latter jeg har hørt mange ganger før ! Det kunne ikke stemme. Dette måtte være en drøm !

Sprang opp for å se, og der stod de. Midt på stuegulvet. Jeg sprang mot Amalie å ga henne den største klemmen i verden, mens Tanta kunne få en "viss du absolutt må ha" klem - før jeg sprang tilbake til søskenbarnet mitt for å leke :) Jeg har ikke sett henne på flere uker, så dette var på tide ! Jeg viste henne alle lekene mine, men ville helst ikke at hun skulle røre de. Hun er en stor rotekopp, og jeg har liksom laget meg ett lite system. Bamsene skal sitte der, og lekene skal ligge der - og Amalie hører aldri etter hva jeg sier (-.-)

Etter en stund kom pappa med adventspakken min, og da ble jeg kjempe glad. Endelig kunne jeg åpne en pakke til :) Tanta ville selvfølgelig være med å hjelpe, så jeg ga henne noe papir så hun kunne kaste det i bosset ! Da slipper jeg å gå, og hun føler seg elsket - så to fluer i en smekk ;) Jeg fikk en kjempe fin mamma kanin, og en little pet shop figur som var rosa. Da smilte jeg nesten helt rundt :) Den var rosa altso, heeelt rosa...!!


Jeg åpner pakke :) 
Mens Amalie venter på sin pakke !


Weeee :D


Jeg og tante lekte med de en liten stund. Hun fikk være pappakaninen, for den er ikke så ny lenger :) Var faktisk veldig koselig, og jeg hadde ikke så veldig lyst i barnehagen ! Men vi ble enige om at de ikke skulle reise helt ned til ingenmannsland helt ennå, så da får jeg leke med de flere ganger. Gleder meg veldig !

Men nå skal jeg reise i barnehagen sammen med pappaen min, så dere får kose dere så lenge ! Hadebra alle søte bloggvennene til mamma:)



Så fornøyd med overraskelsen fra tanta !:)

2 kommentarer:

  1. Kan virkelig tenke mej at Vilde vart glade, og Veronika snurte :P For en flotte overraskelse =)

    SvarSlett