fredag 21. desember 2012

"Svart senker natten seg..."

Torsdag 13 desember var vi invitert til Lucia-feiring i barnehagen til Vilde. Det dumme med å jobbe i barnehage sjøl, er jo at sånne daga alltid er samtidig. Men heldivis klaffa det veldi bra i år, Vilde hadde feiring på morningen og vi i barnehagen min hadde feiring litt seinare. Så eg fekk med meg begge deler :)

Vilde har gått rundt å sunge på Santa Lucia i mange veke no. Og på avdelinga hinna har dei ei dame som er veldig flink å spele gitar, og ho har lært ungane Santa Lucia-sangen med tegn. Det synes Vilde er kjempe stas, og prøver så godt ho kan å lære mora :)

Eg leverte ei kvit, nydlig Lucia-jente i barnehagen, og gjekk rundt bygget og ned i gymsalen. Vilde hadde invitert både mammsen, pappsen og bestemoren! Kjempe stas :)

Dei sløkte lyset og heile barnehagen kom syngande inn i gymsalen. Vilde gjekk fint i lag med dei andre, heilt til ho såg oss. Da pilte ho inn blant publikum, og satt i lag med oss resten av forestillinga.


Etter Lucia-sangen og eit "julespel" så var det tid for lussekatta og saft. Kjempe kjekt å vere der i lag med ho. Er glad for at eg har anledning til å stille opp på sånne daga, både for min del og for Vilde sin del. Håpe eg klare å få det til i framtida og :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar