fredag 21. desember 2012

Julemann og julepynt :)

Forrige helg var det duka for ei skikkelig julehelg på Eid:) 

 På lørdagen var det den årlege julemann-baking/pyntinga! Da samlast vi alle ned med bestemor og laga julemanna til den store gullmedalje :) I år var det eg, Vilde, Marianne, Kaila, Amalie, Silje og Andrè som var der. Og so klart bestemor, mamma, Torgeir og tante AnnInger :) 


Vi hadde en veldig kjekke dag, med mykje baking, tøys og litt leidebyge! :) 
Julemannane vart veldig gode, og vi fylte fleire bokser med kaker :) 

På søndag hadde Hege invitert oss på juleverksted i garasja med tante Gro. Vi hadde med oss litt forskjellig som vi kunne lage julepynt av. Målet mitt var vel egentli at eg skulle kose meg og Vilde skulle lage julepynt. Men jaggu, så laga ikkje eg julepynt til mammaen min eg og :) 


Det var en kjempe koselig dag, og eg håpe vi klare å gjer det til en tradisjon! Kjempe bra jobba Hege :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar