søndag 9. desember 2012

9 desember :)

Det er ikkje verst å få sove til klokka halv 9 på en søndag,
 når det tilogmed er min tur å stå opp med Vilde! Eg våkna litt over 7, 
men frøkna låg i den djupaste søvn enda så da lata eg igjen auene igjen og.
Deili søndagsmorgen :) 

Eg begynte dagen med ein dusj,
mens Vilde leika på rommet sitt. Trudde eg.. 
Når eg kom ut av dusjen, så satt ho og alle bamsane hinna i trappa.
 "Vi kjøre buss" fekk eg beskjed om :) 
Fantasien er det vertfall ingenting i veien med:)

Dagens pakkekalender inneholdt to råååsa uglestrikk, og ein liten pus:) 
Strikka kom opp i året med en gang, og pusen fekk vere med å kjøre buss :) 



I sangkalendaren var det ingen sang, men eit lite puslespel av ein frosk :) 


Gårsdagen forsvant så fort men da fekk ho eit nydeli perlearmband og smykke i pakkekalendaren, 


og "Nede på bryggekanten" i sangkalendaren :) 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar