måndag 10. desember 2012

10 desember

I dag vart Vilde henta av bestemora i barnehagen, og dei har hatt en kosedag i lag mens eg fekk ordna litt diverse etter jobb :) 
Når eg kom å henta ho så måtte eg komme inn å sjå på at ho spelte spel, så eg vart no sittande der ei stund. Og når det var tid for å reise heim att, så ville så klart ikkje Vilde ikkje heim att. "Itte enda mamma" Men mora visste råd, vi hadde ikkje åpna julekalendaren enda, så eg lokka med den! Og lovte at vi snart skulle på besøk igjen! :)

Det første ho gjor når vi kom heim va å springe bort til kalendaren, ho var klar! :) 
Og gjett om dagens pakke falt i smak: 
(føle eg skrive det om alle pakkane, men tanta har virkeli skutt blink)


I full gang med oppakkinga :) 



 Eit HÅRBAND!!
 Eller panneband som Vilde kalla de.. Hårpynt er kjempe stas her i heimen, og det passa perfekt med et rååååsa hårband med sløyfe på :)



 Og ei kanin :)

Og i sangkalendaren var der: "Per Olsen hadde en bondegård"

;)


1 kommentar:

  1. Ka me ska gjere når vi ikkje he kalenderen å lokke med? :p

    SvarSlett