måndag 5. november 2012

SingSang sine julekort

Mitt hærlige mammaliv har ein giveaway gåande som passa perfekt no før jul :) 

I fjor laga eg julekalender til Vilde, eg kjøpte SingSang sine "Mine aller første sangkort" og pakka inn en sang kvar dag. Det var en veldi kjekk julekalender, både for Vilde og for meg:) Singsang-korta er veldig populære her i hus, og dei blir omtrent brukt kvar dag. Enten synge Vilde til bamsane/dukkene sine, eller så synge vi i lag :) 
Så i år tenkte eg å gjere det samme, bare kjøpe nye SingSang-kort. Eg har ikkje bestemt meg for om eg skal kjøpe "Mine første sangkort" eller "Sanger og aktiviteter som hører julen til". 

Mitt hærlige mammaliv sin giveaway passa perfekt for oss, for vinnaren får SingSang sine "Sanger og aktiviteter som hører julen til". Eg melder meg på, og krysser fingrane for at julekalenderen til Vilde er i boks ;) 




P.s: der kjem et innlegg om helga vår når eg får lagt bildene frå kameraet inn på dataen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar