søndag 25. november 2012

Kontrastvegg i stua :)

Eg og Torgeir har lenge snakka om å male eine veggen i stova i ein kontrastfarge. Eg synes det er kjempe stili med ein slik vegg, og har hatt lyst på det lenge. Men problemet vårt er vel at vi ikkje har blitt enige om kva farge vi vil ha, og dermed har det ikkje blitt noko av :) 

Men her ein dag ringte han Torgeir og ba meg møte han på Bygg Mix, for no skulle vi bli enige og velge farge. Der va tusenvis av farga og eg tenkte med meg sjøl: "kor i alle daga skal vi bli enige?" Der var så klart en del farga vi kunne eliminere ut, sånn som knall grønn, oransje og rosa :) 
Etter litt fram og tilbake, og råd av en som jobbe på Bygg Mix, så vart vi enige om en farge. "Musling" heite den, og er mykje finare enn den høres ut. En varm og god gråfarge :)



Eg og Torgeir satt i gang en kveld etter ho Vilde hade lagt seg, og i løpet av kvelden var veggen ferdi, med to strøk og alt! Frykteli greitt, og resultatet vart meget bra ;) 

FØR:


ETTER:


Det var veldig vanskelig å ta bilde av det slik at fargen kom skikkelig fram, så dei som vil sjå dei heilt skikkelig får komme på besøk :) 
Som dåkke og ser så har vi ommøblert, men det får det komme bilde av en anna dag, no er her toootalt kaos :)


2 kommentarer:

  1. Ej og poden kjem gjerne for å sjå ;-)

    SvarSlett
  2. Dåkke er hjertelig velkomne! Bare å komme :)

    SvarSlett