måndag 8. oktober 2012

Søølebilde :)

Eg har meldt meg på en konkurranse med Blenda der eg kan vinne et års gratis barnehage, og ken vil vel ikkje det! 
Barnehage kosta en del penga, og bare tanken på å kunne sette dei pengane på sparekonto og bruke dei på en kjekk sommarferie eller nåke i den dur frista veldi! :) 

Men eg er avhengig av dii hjelp :) Det er den som får flest stemmer som vinner :) 
Eg kjem ikkje til å mase sååå veldi mykje om stemmer, men viss du vil stemme så blir eg glaaad :) 

Når eg las "temaet" for konkurransen, "Søl og vinn", så var ditte det første bildet som datt ned i haudet mitt. 


Viss du vil stemme, så kan du stemme her.  Gjerne fleire ganga :)

Tuuusen takk på forhånd! ;)

1 kommentar:

  1. For en hærlig premie da ;)
    Syns det va monge so ha sendt inn bilde idag, og "masa" om stemme... Men ej trur ej må seie som ej he sagt før, ej vil gjerne stemme på alle, og vil ikkje gjere forskjell.

    SvarSlett