laurdag 27. oktober 2012

Kjølig :)

No sitte eg her i ei kjølig stue, og ser ut på all snøven som har komt dei siste dagane! 
Eg var ned i sta for å hente ved og fyre i peisen, meeen eg fikk ikkje opp veranda-døra pga all snøen. Eg lata døra fint igjen, og gikk opp att i stua! Men no sitte eg å vurdera om eg skal kle på meg jakke, og måke meg vei ned sånn at eg får henta ved allikavel.
 Dagens dilemma, vere kjølig eller orke å måke vei for å hente ved?! :) 
Eg får gruble litt meir på det :)


Vilde kosa seg i all snøen, mens mammsen måka ;) 

Vilde er i full gang med dagens kaffiselskap i lag med alle bamsane sine.
 Ho organisera, synge og prata med alle bamsane, og har det egentli veldi fint. 
"Mamma, tore bamsen sitte fanget mitt littegranne" :) 

Vilde og Ella i eit harmonisk øyeblikk i går :) 

Nei, eg får vel makke meg ut å få tak i dinne veden, sånn at eg sleppe å fryse :) 

Ha en fin dag :)

1 kommentar:

  1. Kor flinke dokke e til å finne tida til å leike ilag ;)

    SvarSlett