måndag 15. oktober 2012

Godhelga :)

Eg skulle egentli blogge om helga mi i går, men da forsvant kvelden altfor fort :) Vi har hatt ei veldi koseli og kjekk helg, med mykje familiekos:) 
På fredagen etter jobb var eg, Torgeir og Vilde ned med svigers og åt middag. Vi fekk servert nydelig kylling, ris og salat! Vilde spesielt synes det er veldi kjekt å vere med "bestemor og bestepar", mykje oppmerksomhet og kos :) Etter at middagen var komt godt ned i magen, så reiste vi heim og pakka inn i bilen, suste en tur på butikken og so satte vi kursen mot hytta! :) 

Klokka var godt over sengetid for Vilde når vi kom opp på hytta, men det brydde ikkje ho seg om. Ho var supergira, og øsa.. så det vart en sein kveld på ho! Kvelden vart tilbrakt på sofaen, med fyr i peisen og mykje god tv-underholdning :) 

 

Lørdagen starta tidli, type kl 7, med ei gira Vilde-frøken som var på "huuutta" :) hehe.. Mens vi venta på at sola skulle komme fram, så holdt Vilde seg i aktivitet inne på hytta. Eg var lettare trøtt, og veldi takknemmelig for at Vilde er så flink å leike seg sjøl. Så mens eg sløva på sofaen, så hoppa ho rundt og utforska heile hytta :)


 En liten kvil på sofaen måtte og til når en står opp so tidli :) 
Når sola var framme, så pakka vi med oss litt niste og gikk ut.
Vilde fekk gje mat til "pippen" :) 
 Litt til Vilde...

 Og litt til "pippen"..

Vi hadde med oss bæremeis, så det vart en liten fjelltur. Vi gjekk oppover Fladalen, og kom heilt opp i snøen før vi slo opp camp og koste oss med nista. Vilde sovna på vei opp, og vart super gira når ho våkna. Snøøø :)
På vei oppover :)


 Vilde sov godt på ryggen til mammsen :)

 Oppe :)




 Familien min


Vel nede frå fjellturen fant han Torgeir fram vaffeljernet og steikte vafler til oss ute på verandaen. Kjempe deili å sitte å kose oss i sola ;)


Vi var ute heilt til sola gjekk ned og det var leggetid for ei lita frøken :) 
Eg og Torgeir kosa oss resten av kvelden med fyr i peisen, heimelaga pizza og ein god film :)

Søndagsmorningen starta like tidli som lørdagen, men da tok han Torgeir med seg Vilde inn i stua så eg fekk sove litt lenger. Det var deili :) Dei kom å vekte med når frokosten var klar! Godingane :) 
Etter frokost var det bare å pakke oss ut av hytta, og sette kursen mot Eid. For der venta nemmelig tre persona som vi ikkje hadde sett på fleire mnd. Kaila, Amalie og Marianne kom heim på torsdag og skal vere heime i 2 veke. Lykke

Det var så godt å sjå dei to gode tantegulla mine i det vi kom inn døra. Dei kom springande og eg fekk verdens beste gruppeklem! Åå, kor eg har savna dei! 
Vilde og synes det var veldi kjekt å sjå søskenbarna sine igjen! Og dei hang i lag som erteris heile dagen! :) Kaila styrte og ordna, mens Amalie og Vilde følgte etter :) 
Vi kosa oss i lag med familien heile dagen, var på leikeplassen, og avslutta eidabesøket med ein tur på Dolca Vita for å ete middag! :) 

Smil da Kaila :)



 To gode venninner :)


 Det er ikkje bare ungane som leika seg :)




 Det er ikkje alltid like greitt når en ikkje får viljen sin :)

Det var litt trist å måtte reise heim att, men godt å vete at vi snart kjem tilbake. Eg og Vilde reise til Eid i morga til torsdag, og so reise vi tilbake til Eid i helga i lag med Torgeir :) 
Eg ser fram til mykje familiekos :) Einaste som er dumt er at Kristin er i Spania, så familien er ikkje heilt komplett. Men ho lide nok ikkje, ho kosa seg nok glugg ihjel i varmen :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar