måndag 10. september 2012

Familietur :)

I helga var vi på familietur til Kiel. Tante Lise vart 40 år i vår, og mamma blir 50 år i slutten av veka. Og det måtte så klart feirast. Vi samla sammen det meste av familien og gikk ombord på Color Line Fantasy.
 Mi kjære Marianne måtte desverre stå over pga manglande barnevakt og sjuk Kaila. Ho var sårt savna, men vi tar det lett igjen :) 
Eg har storkosa meg frå det sekundet vi reiste til det sekundet vi kom heim. 
Til og med bussen frå Eid til Oslo var overlevbart i lag med den kjekke familien min :) 
Eg trur ikkje eg skal skrive så mykje meir, men eg legge ved et par bilder :)

 Meg og systa klar for nattbussen til Oslo :) 

 Vel framme i Oslo :) 

 On board :) 
 
 Off we goo :)  

 Systa i Kiel :) 

Meg sjøl i Kiel :) 

 Eg er klar for boblebad :) 

 Og det ser systa og..

 Vi er klare for en festmiddag :) 

 Katenskinke og Brie til forrett:) 

 Indrefilet av kalv til hovudrett :) 

 Sjokolade Terrine til dessert:) 

Heilt fantastisk nydeli mat :) 

 Vi er klar :) 


 På vei heim att med nyinnkjøpte øreplugga :) 

Trøtt i trynet :)

Det var ein heilt fantastisk tur, og eg var ikkje heilt klar til å reise heim att på søndag. 
Eg gleda meg allerede til neste familietur, og da SKAL Marianne vere med og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar