søndag 26. august 2012

Vilde mi :)

I dag har vi nok en gang feira Vilde sin 2 års dag. Dinne gang med mi side av familien :)
Vilde har som sagt vore på ferie inn med besta si sida onsdag, og ho har kosa seg glugg ihjel. Eg synes det var veldi kjekt å få ho heim att, og har savna ho mykje;)
Mamma og Kristin kom med Vilde ei stund før resten av gjestane kom, så da fekk eg kosa litt og fått på ho kjole. Det er ikkje mykje eg får lov å hjelpe ho om dagen, ho skal helst gjere alt sjøl. Men vi fekk no på kjolen til slutt, og strømpebukse hoppa vi over ;) hehe..det er ikkje alle kampane eg bryr meg med å kjempe så hardt for ;)

Litt etter litt så kom resten av gjestane og til slutt var vi 14 stk. Det var mamma, Kristin, bestemor, tante Lise, Silje, Andre, tante AnnInger, onkel PerMagne, farmor, onkel Trond, Julia og so oss da :)
Der var et par sjele som var sårt savna, men det tar vi igjen en anna anledning :)

Vilde fekk utruli masse fint, masse fine klede, heimestrikka dukkekle, heimestrikka uglehue til seg sjøl og dukka, doktorsett, to kjekke bøker, en Hello Kitty bamse, et smykke som eg regna med Kaila har laga og ei nydeli haust/vinterjakke :) Vilde er så heldig som har så mykje kjekke folk rundt seg, og det sette vi alle veldig stor pris på! Tusen takk alle sammen :)

Vi har hatt en super dag, med heimelaga pizza, gode kaker og mykje familiekos. Det er fantstisk å kunne samle alle sammen, og bare vere i lag. Eg synes familien min er veldig flinke til å treffes ofte, ikkje bare i bursdagar. Og det er eg veldig glad for!!

Kameraet låg igjen i bilen, som stod igjen på Rekkedal.. så det vart ikkje så mykje bilder denne dagen desverre. Litt mobilbilder og en kjekke film :) 

Vilde og dukka med dei knalltøffe huene fra tante Marianne :) 

Vilde og "onnemoja" ser på bildene frå Dyreparken :) 

Stor jente som blese ut alle lysa :) 



Det har vore en veldi kjekke dag, og Vilde var vertfall storfornøgde!

No skal eg legge meg på sofaen ei lita stund, før eg susa ned i senga å legge meg. Godt å vere opplagt til ei ny veke på jobb ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar