fredag 3. august 2012

Tur rundt Rotevatnet :)

Det er ikkje kvar dag eg bruka 3 tima på å gå rundt Rotevatnet. Men i dag hadde eg med meg Vilde og ho ville gå mykje av veien sjøl. Og det innebære utforsking av ALT.
Det var en veldig koseli tur, og sånne tura burde vi ha fleire av :)

Når man er ute å går tur, så er det viktig å gå på graset.

 Sjøl om det er betrakteli vanskeligare enn å gå på asfalten.

 Vi fant blåbær, og kvar ei busk måtte utforskast


 Nam, nam

 "Hmm, ken har bæsja på veien her?" Eg og Vilde vart enige om at det var sauden..

 Ojoj, skumle greier. Tre sauder midt på veien..

 Den lisje tida ho ville opp i vogna, så skulle ho stå i den. Mest mulig oversikt..

 Neste gang vi møtte en flokk sauder på veien, så var ikkje det like skummelt. Da ville ho helst klappe alle sammen. Det var et lam som vart litt innpåsliten, så eg vart nesten litt redd..

Når vi kom heim att så fant vi fram all legoen til Vilde og leika oss litt. Eg bygde huset og Vilde flytta inn i det :)
 Vilde passa på at alle legge seg riktig..

Sånn meina Vilde det bør vere.. Baby og pappa i store senga, mens mamma må sove på tvers i babysenga.. hmmm..

Vilde helde fortsatt på med legoen, så da nytta eg anledninga til å sitte på dataen litt :)

2 kommentarer:

  1. Verdens beste tantegull <3 Vi i Grimstad er veldig, veldig glad i deg :D Kom snart på besøk <3

    SvarSlett
  2. Kor kjekt da ;) Godt når man he tida til slike tura ;)

    SvarSlett