torsdag 2. august 2012

Kjekt besøk :)

I går var eg og Vilde på besøk med Emma og Ella :) Det er altfor lenge sida vi har sett dei, så det var godt med litt kvalitetstid. Jentene leika kjempe fint i lag og det var veldig godt å sjå. Ella viste Vilde alle leikene sine, og Vilde måtte selfølgelig prøve alt. Det er veldig kjekt med andre sine leika, og ekstra kjekt når verten er så snild å dela på dei :)
Emma diska opp med nydelige vafler med heimelaga sylte på. Nammis :) Småfrøknene hadde ikkje mykje ro i rumpen til å sitte stille å nyte vaflene, så det vart eg og Emma som stod for det meste av etinga. Men det var kjekt å sitte der å prate i lag og nyte nystekte vafler :)

Etter si stund så tok vi turen ut. Eg hadde for sikkerhetsskyld tatt med sykkelen til Vilde, så den tok eg fram. Og Emma fant fram både sykla, sparkesykkel, bil og el-motorsykkel :) Vilde var heilt gira, sooo masse kjekt å leike med. Men det som falt mest i smak var vel den kjekke reia som ho Ella hadde. Den stod dei i kø for å bruke, med en gang ei røyste seg av så smatt den andre på :) Kjempe kjekt :)


Veldig kjekt å reie seg :)
Ser at skyene er veldig mørke bak i der, men veret holdt seg heilt til vi gikk inn døra heime. Da kom der et regnskyll :)

Vi reiste heim att med en avtale om at det ikkje måtte bli like lenge til neste gang, at vi må treffast oftare :)

Vilde har ikkje slutta å snakke om dinna reia sida vi kom heim att, så eg bestemte meg for at i dag skulle vi ned i sentrum å kjøpe ei reie til ho. No har ho kun den babyreia, og det er ho vel strengt tatt for store til :)
Meen, vi kom heim tomhendte i dag. Alle butikkane var utsolgt for reier, og visste ikkje korti dei fekk det inn att. Så Vilde var meget skuffa, ho ville jo reie. Helst med en gang ;)

Eg fekk han Torgeir til å sjekke leikeutikken på Amfi, sida han va der å jobba. Og heldivis så kom han heim att med ei storejente-reie til ho Vilde.
Etter middagen var godt ned i magen, så var det rett ned å henge den opp. Det var jaggu stas :)




Og til slutt en liten video:

Å reie er nåke av det kjekkaste ho Vilde veit :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar