søndag 26. august 2012

Bryllup :)

I går var vi i bryllup til fantastiske Torhild og Oddbjørn :) 

Vilde hadde vi sendt på overnatting med besta og tanta på Eid, så eg begynte dagen med å sove leenge. Det var deili det, sove til eg våkna av meg sjøl ;) 

Så kosa eg meg med en lang, rolig frokost før eg sakte men sikkert begynte å gjere meg klar for den store dagen. Og sjøl om eg hadde god tid, så vart det stress rett før vi skulle reise uansett :) 
Men vi rakk kirka med god margin, og var klare til å vere vitne til at Torhild og Oddbjørn gav kvarandre sitt ja foran familie og venner :) 
Det var en fantastisk flott vielse, med ei vakker brud, en flott brudgom og tre nydelige, og eksemplariske brudepiker :) 

Etter kirka tok vi en tur opp til Emma og Rolf Ottar før vi susa vidare til Rekkedal, der resten av bryllupet skulle feirast :) 

Det var en utruli fin dag, med masse god mat, god drikke, rørande talar og kjekke folk. Brudeparte strålte om kapp og en kunne virkeli ta og føle på kjærligheten mellom desse to. 
Heilt fantastisk

Dagen vart avslutta med ein lyssermoni, der alle tente kvart sitt lys og satt den ned i eit stort hjerte. Det vart kjempe fint, og ei perfekt avsluttning på en perfekt dag
 
Tusen takk for at eg fekk vere med å feire den store dagen i lag med dåkke, og eg ønske dåkke alt godt for framtida :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar