onsdag 8. august 2012

Barnehage igjen :)

I dag var Vilde sin første dag i barnehagen etter ferien. Og eg var veldi spent på kor det kom til å gå. Vilde har trivdes i barnehagen frå dag 1, så det var ikkje det som var problemet. Men eg var litt "bekymra" for at ho hadde vore for lenge heime med oss, og blitt litt (meir) bortskjemt.
Eg begynte seint på jobb idag, så vi hadde en rolig morning her heime der vi kosa oss. Ja, eg synes det er litt vemodig å begynne å jobbe igjen og gå glipp av alle dei kjekke og koselige morningane til meg og Vilde. Vi har virkeli kosa oss i ferien, sett film i senga leeenge før vi endeli bestemte oss for å stå skikkeli opp. Men vi får ta det igjen i helgene :)
Over til poenget, vi kom oss ut døra og opp i bilen. Eg snakka litt med Vilde om barnehagen, men ho ville ikkje dit. Ho skulle vere heime og ete yoghurt. Det var ingen protesta når eg satt ho i bilen, men ho skulle fremdeles ikkje i barnehagen.. heeeilt til eg åpna bildøra på parkeringsplassen til barnehagen, da va ho gira da. Ho sprang heile veien ned, og inn i garderoba. Kledde av seg mens eg hang opp alle kleda hinna, småprata litt med Norveig, og mens eg holdt på å legge på plass skiftekleda så var ho vekk. Ingen hade mamma, ingen klem, ingenting! Eg regna egentli med at ho kom springande tilbake, men neida..det endte med at eg måtte gå inn og stjele en klem med ho før eg gikk :)
Og når eg henta ho i dag så måtte ho bare tegne ferdig, så måtte ho legge babyen, so måtte ho tegne litt til og sooo måtte ho bare springe litt i gangen. Vi kom no oss avgårde tilslutt :)

Det er godt å sjå at ho trives så godt i barnehagen, og at ho begynne å få venna. Det er så kjekt å høre kor ho prata om ungane, veit navnet deira og det at ho gleda seg til å møte dei dagen etter. Vilde har spesielt ei god venninde der, ho heite Eli. Vilde begynte tidli å snakke om Eli, og eg fant tilslutt ut at eg måtte finne ut ken det var. Og det var ei søt lita jente som er 4 mnd eldre enn Vilde.
 Det er veldi kjekt å sjå gleden når dei møtest, og Eli stod alltid klar med en klem når eg leverte Vilde.

Uansett, så gikk "barnehagestarten" veldig bra og Vilde er veldig glad for å vere tilbake i barnehagen :)


3 kommentarer:

  1. Kjekt at ho var så glad for å komme tilbake til barnehagen =) Ho går fortsatt i Bratteberg? Ej og Oline savna Bratteberg, men ho e i gang med dag tre i tilvenning i ny bhg. Tenke ho kjeme til å finne sej til rette der me =)

    SvarSlett
  2. Ja, Vilde går fremdeles i Bratteberg :)
    Ho kjem nok til å trivast i ny barnehage og, dei er veldig tilpassningsdyktige disse små:) Ka barnehage ho skal gå i? Dalane?

    SvarSlett
  3. Kjekke barnehagen =) Nei Dalane e full :( Ingen unga under tre år so begynte der i år. Overflyttingsregelen e hard :( soooo det blir tre barnehaga på Oline :( Ho går i Barnas Vel no.

    SvarSlett