søndag 24. juni 2012

Måløydagane :)

I helga har eg vore i Måløy i lag med Cindy og Ronny :) 
Det var tid for årets Måløydagane, og det var ei fin unnskyldning til litt "husmorsferie". 
Ronny kom å henta meg på fredag etter jobb, og ilag sette vi kursen mot Måløy og Cindy:) 
Vi har budd i huset til faren til Cindy, og hatt Jannicke og gjengen som nærmaste nabo :)
 Veret har vore fantastisk, og eg har virkeli kosa meg :) 

 Meg og pappaen til Cindy :) 

 Sjå ken eg møtte på lørdagen, for ei hææærlig frøken :) 

 Eg var so heldig at eg fekk ta karusell i lag med Mali-mi :) Ho flira seg gjennom heile turen! :) 

Cindy vurdera karriere-bytte :)

Det var virkeli godt å komme seg vekk i fra Volda litt og sjå litt andre ting og folk. 
Men det var himla godt å komme heim att til verdens beste Vilde. 

 Eg og Vilde (og bamsen) på tur i Volda sentrum forrige veke :) 

Finaste jonsokprinsessa ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar