laurdag 9. juni 2012

Eid :)

Å gud kor vi kosa oss på Eid :)
Eg å Vilde satt oss i bilen og satte kursen mot Eid i dag tidli. Vi møtte tante Kristin, tante Marianne, Kaila og Amalie ned i sentrum. Det er så godt å sjå dei igjen! :) 
Vi gjekk ei stund rundt om på ulike butikka, Vilde fekk seg blant anna to sommarbodya og nye tøysko :) 
Vi avslutta shoppingrunda med en tur på kafè. Snilde og tålmodige jenter fortjena en is :)

 Vilde speida etter båta!

Det er stor stas med tante Kristin :) 

Når vi var gode å kalde i magen, hadde sett ett par båta og balansert ferdi, så gikk vi bort til mi tante Ann Inger. Eg gikk et par runda ekstra for å få Vilde til å sove formiddagsluren :)   
Bort med tante satt mamma klar i frisørstolen, og skulle få sommarsveis med mitt kjekke søskenbarn Birthe :) 
Ho er frisørlærlingopp i Tromsø, og er heime på ein liten sommarferie. 
Kristin var nestemann i stolen, og ho var lettare bekymra for å klippe av sitt lange, blonde hår :) 

Ho vart veldig fine, og neste gang så stemmer eg for en halvlang bobb ;) 

Når Vilde våkna så kjørte vi opp i Golvsengane barnehage for å møte Veronika, Marte, Stine og Thea :) 
Vilde og Thea leika, "krangla", tøysa og kosa seg i lag :) Det var kjekt å sjå dei igjen, det blir for lenge i mellom kvar gang desverre. Men det er alltid like kjekt å møtast, og vi har alltid nåke å prate om :) 

Thea og Vilde kosa seg i barnehagen :) 

Resten av dagen gikk med til middag, legging av unga og no ligge vi på kvar vår sofa å sløøøøva :) 
No skal eg avslutte her, vekke systa som søve på sofaen, og so skal eg tvinge fram litt kortspeling ;) 

Ha en fin kveld :) 

1 kommentar: