laurdag 16. juni 2012

Eid igjen :)

Da er vi på Eid igjen :) 
Eg og Vilde reiste til Eid etter jobb å barnehage i går. Og vi skal vere her heile helga! :) 

Finaste trekløveret :) 
Mens eg holdt på å pakke utav bilen, så var det tre jenter som sneik seg inn i bagasjerommet på bilen. Dei flira og tøysa ei stund før dei kraup ut att :) 

På kvelden så var mamma så snill att ho passa Vilde sånn at eg fekk meg en liten fjelltur :) Målet var Ossetra! Eg har ikkje vore der sida eg gjekk på ungd.skulen, så var veldi spent på om eg fant veien. Men heldivis så var stien godt trakka, så det var ingen problem! :) Etter 28 minutt, så var eg oppe..og der var like flott som eg huska! :) 

Ossetra :)

Måtte så klart ta litt bilder på vei ned att og :) 




Eid :)

Når eg kom ned så var det tid for kortspeling. 
Eg hoppa i dusjen, og tok på meg kosedressen. 
Så tilbrakte vi resten av kvelden rundt stuebordet å spelte kort :) 

Klokka var over midnatt før eg kom meg i seng, og kl 03.45 våkna Vilde og meinte det var morning. Vi søve på Kristin sitt rom, og ho har ei lys rullegardin foran vinduet, men den sleppe inn ganske mykje lys. Etter mykje makking og styring, så sovna ho igjen. Og halv 7 var ho klar for å stå opp! Så i dag er eg trøtt å sure! :/ Eg skal vertfall henge nåke foran vinduet i natt, så kansje der er håpe for litt skikkeli søvn! :) 

1 kommentar: