fredag 8. juni 2012

Bryllup :)

No er det jammen helg igjen. Og eg har ikkje fått tid til å fortelle om den fantastiske helga eg hadde forrige helg :) Tida går altfor fort.. 

Men forrige helg så var eg i bryllup til mitt kjære søskenbarn Therese og hinna kjære Erik. Det var en skikkelige bryllupsfest frå fredag til søndag :) Den begynte med "Bli-kjent-fest" med middag på fredagen, og endte med "avskjeds-frokost" på søndagen.. Eg storkoste meg frå eg kom til eg reiste igjen :) 

Vi var en heil gjeng som satt kursen nedover på torsdagen. Eg, Torgeir, mamma, tante AnnInger, onkel PerMagne, bestemor, tante Lise og onkel Rune. Vi hadde første stopp på Otta der eg fikk brent av et par kroner på nye klede..og fylt magen med litt mat. Deretter kjørte vi til Hunderfossen for overnatting :) 
Dagen etter stoppa vi i Elverum og fikk brent av enda meir peng :) hehe.. 
Når vi kom fram på Opaker Gård der bryllupet skulle vere, så var der allerede komt litt folk og dermed var feiringa i gang :) 

Opaker Gård :) 

Heile helga gikk med i masse prat, kvalitetstid, gledestårer, mat og mykje glede :) 

Det var eit fantastisk bryllup med eit enda meir fantastisk brudepar :) 

Tusen takk for at eg fikk vere med å dele den store dagen i lag med dåkke, det var veldi kjekt!
Eg ønsker dåkke lykke til vidare med livet, kjærligheten og framtida! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar