tysdag 19. juni 2012

Air Wick


For ei vekes tid sida fekk eg tilsendt en pakke frå Buzzador der eg fekk teste ein ny type luftfriskar, AirWick Duftpinner. Eg fekk to ulike dufter; Cool Linen & White Lilac og  Midnight Blackberry & Vanilla Silk.
Eg har definitivt funne min favoritt.  Den lilla, altså Midnight Blackberry, er den beste :) 
Den andre var god den og, men den nådde ikkje heilt opp til den andre. 

Det er en fin duftvase med nokre kuler og væske ned i. Du skal plassere nokre trepinnar ned i og når pinnane kjem i kontakt med væska så sprer duften seg. Jo fleire pinnar, jo meir lukt :) 
Mi erfaring er at på eit lite bad, sånn som det vi har oppe, så helde det i massevis med 3 pinnar. Mens nede kan vi ha 4 :) Eg vil anbefale og begynne med få pinnar, og heller ta opp i fleire etterkvart..

Dersom nåken vil ha ein duftfriskar så er det bare å rope ut. Eg har kun igjen Cool Linen og White Lilac, men eg dela gjerne :)

4 kommentarer:

  1. Hehe, dissa testa ej me ;) men TRE pinna!? Crazy ;) Ej he en i dinna Cool Linen og White Lilac i vår store stue og det helde lenge :P Og den andre lukta står rett og slett ute på altanen, men EN pinne og laga rikeslig med lukt der ute. Hehe =)

    Spørs om ej må lage et blogginnlegg om testinga ej me ;)

    SvarSlett
  2. Vi hadde først bare 2..men so syne eg lukta forsvann litt. Så eg putta opp i fleire, og da vart det bedre. Spørs om vi er blitt "blinde" ta lukta :) hehe..

    SvarSlett
  3. Trur ej må teste den lilla... Va tenkt å ta med mej en pakke til bhg, men sida du he sjøl so får ej vel la være...

    SvarSlett