måndag 21. mai 2012

Familiehelg med shopping, besøk og bursdag

På fredag var det planleggingsdag i barnehagen, og sida ønsket om å ha langhelg var tilstede så har vi brukt et par kveldar og ettermiddagar på å innarbeide denne dagen. 
18 mai var en dag eg har venta leenge på, ikkje bare fordi eg hadde fri..men for da skulle eg få treffe dei hærligaste tantegulla mine igjen (og systa da så klart) :) Dei er heime på sommarfeire no, å skal vere heime heilt til juli. Det er bra!

På fredag var det Moa tur som stod på planen, så da møtte vi mamma, begge systene, tantegulla mine, tante Lise og dei to minste søskenbarna på Kiwi i Volda. Og so suste vi avgårde til Moa. Vi skulle egentli kjøre i lag, men pga at nåken (kremt) klarte å legge lommeboka si på panseret, så måtte vi ut å leite etter den. Heldivis var det ei ærli sjel som hadde funne den og levert den inn i resepsjonen på sjukehuset! :) 
Det vart mykje shopping, god mat og litt tøys. Veldi kjekt å vere på familiutflukt :) Ungane var kjempe tålmodige, og med litt pauser, gaver osv.. så overlevde vi handleturen alle sammen :)

 Minibankkortet mitt gløøøøda :) 
Etter Moa turen så følgte vi etter mamma og dei heim til Eid. 
Vi kom seint heim att og da var det bare å få ungane i seng, legge beina på bordet og slappe av :) 

Dagen etter var det duka for kafebesøk og Måløytur. Eg har desverre ingen bilder frå den dagen, men vi storkosa oss. Det er lenge sida vi har vore på besøk med farmora/oldemora i Holvika, så det var ekstra koseli. Ho hadde diska opp med verdens beste farmor-bolla med masse godt pålegg. Ungane var mykje ute i fineveiret å såg på edderkoppa og naboen som arbeida. 
Vi svippa også innom tante Gro når vi først var i Måløy, og dei skulle akkurat til å grille når vi kom. Så da fekk vi oss nyyydeli grillmat. Snille tanta og onkelen min :)
Vel heime igjen var det sofasliting med beina på bordet, eller for min del vart det å prøve å få ei overtrøtt/gira Vilde til å sove. Og klokka var godt over 23 før ho sovna..
Men "bonusen" var at ho sov til halv 11 dagen etter :) 

 Finaste Kaila mi :) 

Vilde og Amalie laga ekte kunst.

På søndag hadde mitt minste søskenbarn, Andrè bursdag. Han vart 9 år, og hadde så klart familieselskap. Vi kosa oss med gryterett, pizzabollar, kaker og mykje god familie. 

 Bursdagsbarnet Andrè :) 

Søtaste jentene fekk seg bursdagshatta :)

Vi reiste heim att i går kveld med et løfte om at Kaila og Amalie skulle komme å sove på gjesterommet til tanta! Og det gleeeda eg meg til ;)




2 kommentarer: