måndag 28. mai 2012

Dagen i dag :)

Sjøl om veret ikkje har vore heilt på topp i dag så har det vore en perfekt dag :) 
Eg fikk telefon med systa mi og ho fortalte at dei var på vei på besøk. Juhuuu :) Så vi har kosa oss i lag med familien i heile dag, einaste so mangla var Kaila! :) 
 

 Tenk kor heldig er eg er som er tante til ditte hærlige vesenet her :) 

 Vilde fekk med seg begge tantene til å leike lego :) 

Tittei :)

Etter mamma og dei var vekk så vart Vilde veldig rastlause, så da kledde vi på oss og gjekk en tur. Vi endte opp på ein liten leikeplass, og der kosa vi oss fram til leggetid :) 

 Kjekt å leike i sandkassa :) Vilde imponerte meg med å fylle opp sandformene med sand og snudde dei slik at det vart kaker. Lisje jenta mi er plutseli blitt så store :) 

 Vilde fekk prøve "store" reia. Det var veldi stas :) "Enna meij mamma"

Klatremusa mi :) 

Når Vilde hadde lagt seg, så tok eg på meg joggeskoa og "jogga" meg en tur på Melshornet. Pusta og pesa meg opp gjennom bakkane :)
 Det var slitsomt, men veldi deili å stå på toppen :)

No er det sofasliting resten av kvelden :)

1 kommentar: