måndag 16. april 2012

Vårpose :)

For litt sida så lovte eg at eg skulle legge ut ei oppskrift på korleis eg laga vårposane mine :) 

Eg fekk inspirasjon og mykje hjelp i fra ei kjekke dame som eg møtte på et babyforum. Det heile begynte med at ho laga ein bilstolpose til guten sin. Eg hadde virkeli lyst på det til Vilde mi og, så eg fikk malen og framgangsmåten med hinne :) 
Her er malen til bilstolposen :)

Etter ei lita stund så laga ho en vårpose som eg forelska meg heilt i..men den vart desverre solgt før eg klarte å bestemme meg. Så da bestemte eg meg for å prøve å lage en sjøl :) Eg brukte da bilstolposen som utgangspunkt, bare at eg laga den litt lenger og breidare :) 
Vårposen er ca 103 cm lang, 55 cm bred.. og brukt en gildelås på 75 cm.
Måla kan en no bestemme litt sjøl utifra ken som skal ha den og ka en skal bruke den til :) 





Eg veit ikkje ka meir eg skal skrive.. anna enn at viss dåkke har spm så er det bare å spørr. Eg svara så godt så eg kan :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar