måndag 9. april 2012

Påska 2012 (langt, og mykje bilder)

Det aller beste med å reise på ferie er vel egentli å komme heim :) 
Vi har vore på påskeferie på det flotte Sørland, og kosa meg verre enn værst.. Det har vore utruli deili å tilbringe tid i lag med systa og tantegulla mine, og skulle ønske vi kunne sjå dei oftare. 
Men det er jammen godt å komme heim til sitt eget og :)

Vi satte oss i bilen på tirsdag og gleda oss til å komme fram til Grimstad. Men først hadde vi ett stopp på Eid, både for å plukke opp Kristin og for å helse på Veronika og nyaste tilskuddet i familien deira, søtaste Marte.
Herremin for ei nyydeli frøken! Så lita og nette, eg vart heilt forelska :)

Etter ein time med babykos og Veronika-snakk, og en time med besta-kos..så satt vi i bilen på vei mot målet. Første stopp var på Fornebu, der vi overnatta på hotell. Dei hadde gjort en feil i bestillinga vår, så i steden for ett rom på deling, så fikk vi to store, flotte rom. Deili :) Vilde synes det var veldi stas, kansje litt for stas.. Vi var framme der i 1 tida på natta, og Vilde roa ikkje seg før kl 04.. Veldi stas å hoppe i senga og synge litt! Så du kan tru eg var trøtt når det var morgen. Men heldivis våkna vi til blå himmel, sol og hotellfrokost. Og det kan kurere det meste :)

Når vi hadde trykt i oss både speilegg, bacon, yoghurt, skiver, juice, melk osv.. så satte vi oss i bilen for å fullføre turen. Vilde var eksemplarisk i bilen heile turen, mykje takka vere tante Kristin som satt i baksetet og var underholdning. Ingen problem med hundre tima i bil med ei so kjekke tante :)

I det vi nærma oss Grimstad og leiligheta til Marianne, så kjente eg sommarfuglane komme. Endeli skulle vi får sjå igjen dei tre som vi har savna so mykje. Vi hadde faktisk ikkje sett dei sida jul, og det er altfor lenge sida!! 
Vi kjørt inn gata og der satt dei uttafor bygget å venta på oss. Hærligaste tantegulla og systa mi!! :) 
Når vi kom ut av bilen så vart dei med ett veldig sjenerte..og mamma var best. Den første som fekk klem og kos var selfølgelig tante Kristin. Det er heilt normalt, yndlingstanta :) Eg fekk sneke meg inn ein kos eller to, og etter litt tøys så slapp eg inn på dei med både en, to og tre kosa :) 

Vi har hatt ei heilt hærlig påske, med mykje kvalitetstid. Eg kjenne det gjorde godt langt inn i sjela! Vilde og Amalie kosa seg mykje i lag, sjøl om dei småkrangla litt så var dei for det meste perlevenna! Kaila er blitt så store plutseli, eg huska så godt når ho vart født. Eg fikk melding med mamma tiiiidli på morningen når vi var på ferie i Danmark om at lisje prinsessa var født. Og vi hadde enda ei veke igjen med ferie der vi skulle gjennom Tyskland. Hadde ikkje vi bestilt båt heim att frå Kiel, så trur eg vi hadde avslutta ferien der! :) 
Uansett, den lisje jenta er blitt om til ei fantastisk, velsevoksa, bestemt, hærlig frøken på snart 4 (!!!) år. Eg synes det var fasinerande kor ho argumentera, passa på, og sei tydli i fra viss en gjer nåke som ikkje er lov. (kremt, sånn som når eg hadde beina på bordet eller sa Herregud). 

På fredagen var det meldt dårligare veir, så da hadde Marianne planlagt en tur på leikeland. Og herremin for en kjekke dag! Sida vi hadde med oss to små frøkner som trengte litt hjelp opp i klatreapperata, så var vi voksne med å klatra, sila, hoppa og tøysa. Eg var so gåen når vi reiste derifra. Og dagen etter våkna eg jammen det opp med lettare gangsperre i lår og rumpe :) 
Kjekk trening gitt :)

Sjøl om det var sol og blå himmel dei fleste dagane, så var det himla kaldt der nede.. Men eg klaga ikkje så lenge det var fine veir. På lørdagen kommanderte eg systene mine til å ta på seg jakke, og so trilla vi tur ned til sentrum for litt shopping! Det var en kjekke tur, og eg vart like fasinert over kor idyllisk det er i Grimstad som eg vart første gang eg var der :) 
Det vart litt diverse shopping til oss alle tre...
I det eg kom tilbake til leiligheta, såg eg ei harerumpe som sprang gjennom skogen. Da var det bare å rope på jentene og få dei med meg på påskeegg-jakt. Og dei var ikkje vanskelige å be :)
Heldivis hadde alle småfrøknene vore snilde så dei fekk kvart sitt egg fylt med snoperier. Vilde skjønte ikkje heilt ka det va, og trudde det var en ball først. Men når eg åpna det så vart ho heilt i hundre :) 
Om kvelden så laga han Torgeir gode påskemiddag til oss, pinnekjøtt, kålrabistappe og poteter :) 

Det var ikkje bare kos og kvalitetstid.. Eg og Kristin dro med oss Marianne ut på joggetur to av kveldane. Ingen pauser sjøl om det er påske...eller som vi fant ut: Der var ikkje snø sånn at vi kunne gå på ski, så vi tok påskejogg i steden :) 

Sønadgen kom så altfor fort og da var det plutseli tid for å reise heim att. Morningen gikk med til å pakke inn i bilen, lage god frokost og dei siste knusekosane før vi satte oss i bilen. Vi reiste fra Grimstad i 1 tida, i håpe om å unngå altofr mykje kø. Og det klarte vi! Det var litt kø rett før Oslo, men ingenting etter. Vi møtte køa mellom Hamar og Lillehammer, men det var heldivis i feil kjørefelt.. 

Vi skulle egentli bare sleppe Kristin av på Eid, og so kjøre vidare heim til Volda. Men når vi kom til Eid, så passa det så dårli med ferje så da bare overnatta vi. Og Vilde fekk litt kvalitetstid med besta før vi suste vidare! :)

Her kjem alle bildene...og eg advara deg, det er myyykje bilder :)










































Beste påska :)
Heldivis er det bare ca 1-2 mnd til Marianne og jentene kjem på besøk :)

1 kommentar:

  1. Guri malla kor store alle jentene he blitt ;)
    Fantastiske bilder! Ingen tvil om at dokke he hatt ei ypperlig påske ;)

    SvarSlett