laurdag 14. april 2012

Ny stue?!

Stua vår har vore nesten heilt like heilt sida vi flytta inn.. Einaste forandringane er vel nye hyller, og nye tepper. Og eg er dritlei! Eg har skikkeli lyst å ommøblere, men det er vanskelig. På grunn av Torgeir sine store høgtalara og tv-stæsj.. så er vi lettare låst på korleis vi kan ha det! Vi kan snu stua heilt rundt, men da er vi like langt føle eg.. 

Så når han Torgeir var bort med naboen å styra på torsdag, så forandra eg litt på stua. Snudde rundt på sofaen og flytta eine stolen. Det vart ei ny stue, og kjekt med litt forandring. Men eg er ikkje heilt fornøgd enda.. Så får sjå ka eg gjer med det :) 

Eg glømte så klart å ta før-bilder, så eg fant nåken gamle bilder av stua frå første tida vi budde her. Da er det gamle teppene og gamle reolen.. Men dåkke fpr no en ide om kor det såg ut her :) 

FØR:


ETTER:

Det er ikkje så veldi stor forskjell, men greitt med litt forandring. 
Viss der er nåken der ute som har tips om korleis eg kan ommøblere stua mi, så roop ut :)

2 kommentarer:

  1. Ka med å kaste ut tven? :P
    Det vart kjempeflott :)

    SvarSlett
  2. hmmm,, syns egentlig før-bilda va finare ej...

    SvarSlett