tysdag 24. april 2012

Ny jakke :)

Vilde fekk seg pakke i posten i dag :) 
Eg har lenge leita etter ei softshell jakke til Vilde. Ho har ei vårkåpe, men ho trenge ei jakke ho kan ha i barnehagen og når ho er ute å leita. Men det har vist seg å vere vanskelig. Eg har vore innom alle sportsbutikkane, men enten så er det fleecejakker, eller so er det jakker til nærmare 1000 kr.. og det er unødvendig til ei lita jente på 1 1/2 år som vekse ut av jakka før sommaren er over. 
Men so var eg innom NameIt, og der fant eg ei fin, lilla softshell jakke som eg bestilte til ho :) 

Fiiina mi i ny jakke og hue :)




Så no er ho klare for mange fine daga ute :)

3 kommentarer:

  1. Åh.....den var fiiiiiin. Hvilken str bestilte du? Er den stor eller liten i størrelsen? Har en på snart 2 som trenger ny jakke ;-)))))

    SvarSlett
  2. Fine jenta til besta <3

    SvarSlett
  3. Eg kjøpte str 86, og den passa perfekt. Litt lang i armane, men ikkje sånn at det blir problem å ha den på. Eg synes den var ganske normal i str.. Vilde er akkurat begynt å bruke 86, og det er litt stort, akkurat som jakka :)

    SvarSlett