laurdag 21. april 2012

Konkurranse :)

Eg og systa mi (Marianne) har en konkurranse gåande :) Vi har begge to fått unga og det har satt sine spor på kroppen. I oktober bestemte eg meg for at no var det på tide at eg gjorde alvor av treningsplanane mine. Det var jo tross alt over 1 år sida Vilde var født. Eg hadde gått ned det eg gikk opp i svangerskapet, men der var fremdeles nok å ta av.. 
Eg og Marianne satt å prata og vips så hadde vi laga en konkurranse av det! :) 
 
Eg og Cindy hadde trena spinning ei lita stund, men i Oktober meldte vi oss inn på Tren og da fekk vi fart på sakene. Eg trena 3-4 daga i veka, og trena både spinning, Corebar, Step og jogga på tredemølla :)

Første del av konkurransen var til jul, og da slo ho meg nåke ekstremt!! Eg hadde klart og gått ned 5.5 kg og 34.5 cm på forskjellige plassa på kroppen..9 cm rundt magen. 
Systa hadde gått ned omtrent det dobbelte.
 Sååå...Gratulerer til hooo :) 

Neste del av konkurransen er til sommaren, bikinisesongen :) 
Eg har allerede nådd mitt opprinnelige mål, men trur nok at eg tar 2-3 kilo til ja.
 Og litt oppstramming :) 
Sida oktober har eg gått ned 10 kg, og 59.5 cm på forskjellige plassa på kroppen... 
15 cm av dei på magen. 
Eg er veldig fornøgd med meg sjøl og håpe virkeli eg klare å holde det sånn. For første gang på maaange år, so ser eg fram til bikinisesongen. 
Det vil sei, eg gleda meg til å bade uten å dekke til heile meg ;) 

Eg har tatt bildebevis heile veien. Mest for min egen del sånn at eg ser resultatet anna enn kun i kg og cm. Eg har tenkt mykje på om eg skal legge det ut her.. Har veldi lyst å vise kor "flink" eg har vore, men veit ikkje om eg vil vise korleis eg såg ut før.. 
Eg legge det ut no, så ser eg kor lenge det ligge ute :)



Sååå..her er eg :) 

Eg gleda meg til ein fine vår og sommar, med mange fjellturar og sykkelturar :) 
 

9 kommentarer: