laurdag 3. mars 2012

Leikeland og gode venninner :)

I dag har eg og Vilde storkosa oss på Leikeland i lag med 4 kjekke jenter :) 
Vi var sta å henta Stine og Thea på ferja klokka 9, og suste utover mot Ålesund. Der møtte vi Cathrin og Eirill, og satte kursen mot leikeland. Etter eg kjørte feil to ganga fordi eg trudde eg visste kor det var, så kunne Cathrin guide oss på rett plass gjennom telefonen :) 

 Vilde synes det var veldi spennande å klatre og springe rundt :) 

 Thea og Vilde sila seg. Vilde synes det var veldi skummelt, så etter dinne gangen så sila ho kun på magen :)

 Søte jenta mi :) 

Vilde fant seg en båt, og måtte så klart ro litt.. "Jo, jo mamma" :) 

Vi var der i litt over 2 tima, da var vi godt over sovetid og jentene var begynt å bli sure og trøtte. Så da bestemte vi oss for å trakke på Moa ei stund mens jentene fekk sove i vognene sine. Vi var innom en del butikka, men samtalane var viktigare enn handlinga så det vart ikkje mange posane på oss :) 
Det var veldi kjekt å treffast igjen, og bare oppdatere oss på ka som skjer i liva våre. Det er altfor sjelden vi møtast, men det er ekstra godt når det først skjer. Eg storkoste meg frå første sekund, og jentene har vore eksemplariske :) 
Vilde var veldig glad for å få leike med "Thiiia" og "Ejel", og ho gleda seg veldi til å sjåast igjen :)

Det einaste eg kjøpte, bortsett fra mat og drikke, var et "Bamse"-sett til Vilde:




No sitte/ligge eg på sofaen og vurdera om eg skal vaske huset eller om det skal få vente til i morga. Og med tanke på kor godt eg ligge, så trur eg nok det blir det siste alternativet :)

7 kommentarer:

  1. øøøh, he du hatt en dårli dag Elisabeth sida de kom: drømmedag, heile 6 gongar ;)

    Kor store jenta dokka he blitt da:)
    Veldig kjekt på leikeland:) He berre vore der gang, men kjekt va de ja :)

    SvarSlett