onsdag 22. februar 2012

Mi aller beste :)

Det beste i verden er å hente ei smørblide og überkosete Vilde-frøken heim att fra barnehagen :)

I dag var vi få ungar på jobb, så eg fekk avspasere litt. Det var utruli deili med et par timar for seg sjøl, der eg bare kunne gå å kike litt i butikkar og so reise heim å sløve på sofaen. Det gjer godt for sjela :) 

Når eg henta Vilde i barnehagen i dag fikk eg med meg eit lilla ark som skal bli ein del av familietoget som dei har i barnehagen. Eg kjente eg fikk lettare angst med en gang. Eg som har pakka alle mine kreative evner opp på loftet. Spørst om eg må opp å hente ned att nåke no da. Eg vil no at Vilde skal få ei nydeli togvogn med mykje god familie på. Har mest lyst å ha med alle sammen, men spørst ka eg får plass til :)

Viss nåken har tips til korleis eg kan lage den til, så er det bare å gje dei til meg :)

Bildet er lånt her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar