måndag 2. januar 2012

Godt nytt år :)

GODT NYTT ÅR :)

Det har vore lite blogging på meg i jula, men forklaringa er ganske enkel. Eg har rett og slett ikkje at tid til å sette med ned foran dataen og skrive et innlegg :)
Jula har vore full av familiekos både på eina og andre kanten :)

Vi begynte med å feire julafta med mine svigers. Det var en veldi koselig kveld, men mykje god mat, flotte gaver og kjekt selskap. Vi fekk utruli mange gaver, og er svært fornøgde. Vilde var heilt i hundre heile dagen, så når vi kom til kvelden og gaveåpning så var ho rett og slett heilt gåen. Ho åpna 3 pakka og so var ho klar for senga. Så ho fekk fortsette med pakkane dagen etter. Ho fekk seg mange nye leikar, fine klede og ikkje minst et heilt strikka Marius-sett med oldemora i Holvika. Så no har ho alt ho trenger + litt til :)

 Årets første julegave :) 
Ho fekk seg leikekjøkken med mammaen og pappaen sin, stooor stas :) 

En tur i kirka :) 
Men tålmodigheta varte ikkje så lenge, så eg og Vilde var meir ut i gangen enn vi var inn i sjølve kirka :) 

Onkelkos på julafta :) 

 Det er viktig prøve det en får i julegave :) 


Åpninga av pakka :) 
"Whaaat?? En roooosa bil med hesta i??!"

Vilde fekk: 
Babydukke, dukkeseng, lego, bamse, bøker, leikekjøkken, ting til leikekjøkkenet (mat, koppar, fat osv), leike med dyrelydar, ullkle, julekjole, en del andre kle og strikka Marius-sett. Ho fikk veldi mykje, så det kan godt hende eg har glømt nåke :)

1 juledag fekk eg og Torgeir sove lenge, da bestemor og bestefar stod opp i lag med Vilde. Det var deili :) 
Etter en god frokost og litt åpning av pakka, så satt vi kursen mot Eid:) 
Besta, tantene og Amalie venta på oss, og vi tilbrakte et par koselige daga der. Vi fekk oppleve Dagmar på nært holdt og det var grusomt å sjå kor mykje ødeleggelsa ho forårsaka på so kort tid. Eg var veldi glad for at mamma bur så høgt oppe så ho gjer, og vi unngikk dei store ødeleggelsane med oss. Men det var ikkje alle som var like heldige. Tante Ann Inger og Co fekk vatnet strøymande inn i både garasje, bilen og huset :/ 
Vi kjørte oss en tur gjennom sentrum dagen etter og det såg nærmast ut som et krigsområdet. Der låg tre båtar på land, tang og tare, ispor og masse rot overalt! 





Litt kjekkare bilder fra juledagane heime med besta:

 Julevasken :)

 Fekk seg ny jakke med oldemora på Eid :)

 Søskenkos mens Dagmar helde på å rive ned huset :)

 Morgenkos uten strøm :)

 Tegna litt med tanta :)

Ellers so har det no vore tid til litt sosialisering også.
Eg og Marianne var en tur ut på livet 2 juledag og 3 juledag hadde vi julefest her heime :)

Nyttårshelga tilbrakte vi på Eid, og vi kosa oss mykje med god mat, snoperier, nyttårsbukk, rakettar og godt selskap :)
Bilder kjem seinare for alle bilda ligge på dataen heime med mamma :)

Til slutt vil eg bare ønske alle et riktig godt 2012!! :)




1 kommentar: