tysdag 20. desember 2011

Leikehjørne

Eg har lenge hatt lyst til å organisere leikane til Vilde på en bedre måte enn vi hadde det. Ho begynner å få mange bøker og dei har låge på golvet, og leikane har vore i eit vilt kaos :) 
Eg hadde plukka meg ut nåken hyller på IKEA, men ingen plana om å reise til ein plass nær IKEA den nærmaste framtid. Men etter å ha spurt på facebook om der var nåken som ville hjelpe meg, så var der ei kjekke sjel som sa seg villige til å handle for meg. HIPP HURRA :)

Og i dag har eg skrudd sammen hyllene og laga til Vilde sitt "nye" leikehjørne :) 

Såå fint :) 

Eg skulle vel egentli ha lagt ut et bilde av korleis det såg ut før, men det glømte eg ta.
No er alt godt organisert og det ser bra ut.. Så får eg sjå kor det går i morga når Vilde har vore der å leika litt :) Hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar