fredag 23. desember 2011

Jul :)

No har julefreden senka seg i huset, og eg sitte å nyte et glas vin :) 
Alle julegavene er pakka inn, huset er pynta, juletreet er på plass, juleantrekka ligger klare og vi har juleferie :) 

Og jammen har ikkje julenissen vore her og :) 


Her er juletreet vårt, med to pakkar til Vilde. 
En frå mamma og pappa, og en frå julenissen :)

Eg gleda meg mykje til å feire jul i lag med min lisje fine familie, og svigerfamilien min! 
I år er faktisk første året eg feira jul uten mamma og systene mine! 
Og det er med blanda følelsa.. 
Eg kjenne at eg får lettare angst av å tenke tanken på at eg skal feire jul uten mamma og systene,
men heldivis så har eg verdens kjekkaste svigerfamilie så eg kjem nok til å få ei flott julafta i morga! Og dessuten så skal eg feire jul i lag med dei to aller beste, og det betyr alt for meg :) 

No skal eg sette meg med beina høgt og bare nyte kvelden, før eg skal legge meg og våkne tidli i lag med verdens beste Vilde og nyte en deilig julemorgen :) 

GOD JUL

3 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli veldig rart ! Men heldigvis er det ikkje så lenge til dere kommer til Eid <3

    SvarSlett
  2. God Jul til dokke alle! <3 Dokke får nok ei fantastisk jul, trass i ett lite sakn <3
    Skal du jobbe i jula? :)

    SvarSlett
  3. Ja, det blir veldi rart!! Men heldivis så kjem vi til Eid 1 juledag :)

    God jul til dåkke og!
    Eg skal jobbe tordag og fredag i romjula..

    SvarSlett