søndag 18. desember 2011

Blogg-rape: Lillesøster tror hun er noe !



Hei alle sammen !
Veronika er dessverre ikke så flink til å logge av, så derfor kan jeg blogge litt her også :) Da blir storesøster glad kan jeg tro ! Hehe <3


Smil og vær glad !

Nå er storesøster og familien reist tilbake til Volda, noe som er  forferdelig trist. Det vil nemmelig si at jeg ikke får se de før første juledag <`3 Er første julaften vi er fra hverandre, og jeg skal ærlig innrømme at det kommer til å bli veldig tungt. Ikke skal Kaila feire sammen med oss heller ! Heldigvis har jeg en mamma, en lillesøster, en Amalie og en bestemor som vil feire sammen med meg i år :) Så jeg overlever !

Vi har vertfall koset oss dette døgnet. Er rart å måtte planlegge hvem enn skal være med og når - men sann er det å bo langt borte :) Fikk heldigvis koset masse med tante gullet mitt <3 Også fikk jeg jo litt kvalitetstid med storesøster og Brattisen ! Dette får dere sikkert høre mer om fra Veronika senere :)

(Tilfeldig bilde funnet på facebook)

Nå skal jeg ligge på sofaen å syns synd i meg selv. Har nemmelig vert en tur opp til tante å pyntet pepperkakehus og laget marsipankuler - og jeg kan love dere at jeg har spist nok godteri for de tre neste årene ! Føler vertfall sann akkurat nå. Men er det snart jul, så er det snart jul ! Skal heldigvis en tur ned på treningstudio i morgen :) Så da er det kanskje ikke er så gale allikevel ! 

Savner storesøster og lillegullet mitt allerede - Og kaaaaaanskje litt Brattisen. Spørs hvor snill han er ! Gleder meg veldig til første juledag :) Og jeg gleder meg enda mer til nyttårshelgen <3 Litt trist at vi ikke ser hverandre hver dag nå når jeg er hjemme, men vi får nyte hvert ett sekund ! Glad i dere alle tre :) Og er selvfølgelig glad i alle de søte blogg leserne til storesøster <3


Så da sier jeg bare GOD JUL <3
Og ha en fin kveld videre !

4 kommentarer:

  1. Haha :D Lillesøster er og flink til å blogge ;)

    SvarSlett
  2. Hahaha :) Bra lillesøster passa på :) Stå på Kristin :)

    SvarSlett
  3. Sann er det når storesøster ikke kan logge av bloggen sin før hun drar :) Da måtte jeg bare skrive noen setninger ! Og tror hun ble veldig glad <3 Hihi ;)

    SvarSlett