fredag 23. desember 2011

Biggest loser :)

Gratulerer til mi kjære lisjesyste med tittelen the biggest loser :) 



Vi har begge to fått tilsammen tre små søte gull, og etter svangerskapet hang det igjen et par kilo som ikkej ville vekk. 
I oktober bestemte vi oss begge for alvor å bli kvitt babyfettet, og for å gjere det meir "spennande" og motiverande så lagde vi en konkurranse av det! Ken klarte å ta av mest fram til jul?! 

Eg har trena min del på Tren, både spinning, step og corebar. Og Marianne går mykje, både til og fra barnehagen, og overalt dit ho skal. 

Motivasjonen har vore på topp, og spenninga var til å ta å føle på når vegedagen kom. Vi fant ut at vi skulle ta dagen før all julematen skulle komme i magen, så i dag var dagen! 

Eg hoppa på vekta og fant fram målebandet, og må sei eg er meget fornøgd med resultatet!! :) :) 
Flinke meg :) 

MEEEEN, enda flinkare systa. Ho har gjort en formidabel innsats og suste forbi meg! Ho har tatt av dobbelt så mykje som meg, og har virkelig vore rååå flink :)

GRATULERER KJÆRE LOSER! :)
(No er det hardtrening frå 1 januar av)





5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Kor flinke dokke e! Lurt å laga en intern konkurranse :D

    SvarSlett
  3. Ja, vi har vore flinke :) Til sommaren er vi i bikiniform :)

    Så klart, bildet er vekk og erstatta med et nytt :)

    SvarSlett
  4. Så artig! Gratulerer til Marianne! Og tommelen opp til dej Veronika! Du e flinke ;)

    SvarSlett